Kobieta zmienną jest... To 100% prawda !!! Jeszcze kilka dni temu kochałam moje krótkie włosy, a dziś znowu zachciało mi się nowej fryzury !!! Ahhh te hormony XD Tak więc chcęęęmmm mieć takie włosy :) W ogóle chcę tak wyglądać, ale wiem że to nie możliwe... :(
Dobra teraz coś o mnie. Choroba powoooli mi mija, choć ciągle mam gorączkę, smarkam i źle się czuję, to jednak - wczoraj było dużo gorzej.
Dobra, a teraz specjalnie dla was wszystkich chorujących spróbuję zrobić długi post :)
Jets to dla mnie na prawde trudne zadanie, bo normalnie nie robię długich postów, bo nie tylko nie chcę mi się pisać, ale również nie mam o czym :)
Ok a teraz nowości u mnie :
1. Zapuszczam włosy
2. Mam tableta od dzisiaj :)
3. Jestem chora ----> to już wiecie.... :)
4. Wczoraj robiłam maseczke z drożdży
5. Wyprowadzam się prawdopodobnie w tą sobotę
Wow. Co do maseczki z drożdży to jest ona fajna, ale trudna. Serio. Trzeba ją nosić pół godziny, a ja ledwo wytrzymałam 10 minut, po czym złuszczyłam ją paznokciami.
Ok, co teraz.... Może pobawię się w eksperta i doradze trochę urodowych rzeczy Oliwce, Mai, Sandrze ?
Sandro ---- > rady dla ciebie :
Zapuszczaj włosy, jedz mniej, myj się częściej i używaj dezodorantów, zacznij kobito malować usta, gól się, prostuj częściej włosy bo zajebiście wyglądasz w wyprostowanych :)
Maju ---> rady dla ciebie :
Zapuszczaj włosy, a potem je zetniesz i zarobisz, hmm.... może jeszcze częściej czesz włosy i spinaj w wysokie koki bo ci tak ładnie :) iii.... jedz więcej bo za chuda trochę :)
Oliwko ---> rady dla ciebie :
Zapuszczaj włosy, jedz normalnie, a nie pomidora na kolację i tyle, bo aż tak bardzo odchudzać się nie musisz :), spróbuj włosy pokręcić, tak z ciekawości jak będą wyglądać :), zachowuj się sexy ;)
Ok to tyle, widzę że się rozpisałam i to bardzo :)
Więc kończę bye bye bye !!! :)